Možno to používate, možno nie. Možno o automatických podpisoch niečo viete, možno nie. Ak ale chcete zrýchliť Vašu prácu alebo len ju zjednodušiť, dobrou voľbou je používať automatické podpisy vo Vašom mailovom programe.
Dôvod je jednoduchý, šetrí Váš drahocenný čas. Predstavte si o koľko rýchlejšie napíšete viacero e-mailov ak po ich dopísaní už len kliknete na ikonu podpisu a Váš podpis sa vloží automaticky. Ba dokonca si môžete vybrať, ktorý z podpisov sa má použiť. Môžete tak mať podpisy pre každú príležitosť, pre každú skupinu klientov zvlášť.
Druhou výhodou je, že predpripravené podpisy môžete použiť aj na vkladanie notoricky opakovaných častí textov. Príkladom by mohla byť situácia kedy takmer každý deň žiadate aby sa klient vyjadril k predkladanému riešeniu. V tomto prípade nepotrebujete písať e-mailovú správu, len vložíte tú, už vopred uloženú (ako podpis). Doplníte klientove oslovenie či len priezvisko, pripojíte prílohu s navrhovaným riešením a odošlete. Jednoduché, že? A hlavne tá rýchlosť. Veď je to len pár kliknutí myšou.