Rozpis volieb pri zákazníckej linke

ozanzova

Jedna vec čo mi dosť vadí na zákazníckych linkách je ten automat, ktorý vám prehrá nahovorené slovo “Vitajte na zákazníckej linke atď…”. A potom spustí: “ak si želáte to a to, stlačte jednotku, ak si želáte to a to, stlačte dvojku atď”. Po stlačení sa dostanete na druhú úroveň a znovu počúvate automat: “ak si želáte to a to, stlačte jednotku, ak si želáte to a to, stlačte dvojku, … Verím, že ľuďom na zákazníckej linke to pomôže, ale pre zákazníka je to otrava. Telekom.sk má na svojej webke pomôcku, ktorá vám ušetrí čas.

Človek sem-tam aj vydrží počúvať to “rádio”, ale sú prípady, keď si vypočuje celú ponuku a nenájde to čo potrebuje. Zvlášť keď sa mu javí, že na vyriešenie svojho problému treba stlačiť dvojku. Ale v ďalšej ponuke nenájde to čo potrebuje a počúva znovu a stláča trojku a počúva znovu…

Malou pomôckou je použiť webovú stránku s rozpisom volieb zákazníckej linky. Na obrázku nižšie je rozpis ako ho má urobený telekom.sk

telekom-rozpis-volieb

V prehľadnom rozpise si v stromovej štruktúre naklikáte to, čo potrebujete a potom smelo môžete vytočiť zákaznícku linku. Už nezablúdite, lebo viete presne čo máte stláčať.

Viem si tu predstaviť aj nejakú skratku, ktorá tento proces dokáže urýchliť, ale to je zrejme ešte “hudba budúcnosti” na ktorú si musíme ešte počkať…

Napíš odpoveď

husle
OK knihy